sepetang di BaN peCaH!!!

assalammualaikum followers n readers semua,
setelah pelbagai cabaran di lalui utk pegi ke ban pecah akhirnya saya dan kawan-kawan pegi jugak
cabaran yang pertama dtg dari saloma salmah: "aku x jadik pegi la, sory"
cabaran kedua dtg dari arety: "anak sedara aku masuk wad la, sakit penat..??, kalu sempat aku dtg!!"
di atas adalah msg dari kawan-kawan saya yg x jadik nk pegi.. argghh geram tahap cipan der ngan dorang  >.<"(sabo je la) akhirnya kami pegi jugak walaupun hanya 4org...

nie kawan2 saya.. comei x?? kihkih


nie mieza.. ramai bf ooo!! kihkih

nie nama dia cikarojambu cheika( korang jgn trpengaruh dgn nama dkt dlm gmba tu, dye saje nk mengedixx pose dkt nme orang.. wakakakaka) 

sorry ek kalau gambar nie agak kabur-2 sikit coz guna  kamera handphone yg cikai dan photographer  dia pun agak cikai iaitu SAYA.. hahaha.... disebabkn saya nie seorg photographer  yg pemalu sooo dalam nie tiada gambar saya..wakakaka

BAN PECAH!!!! korang rasa nama tmpat nie pelik x??? kalau korang nak tahu tempat nie ada sejarah yang tersendiri... 



credit gmbar: google 
kalau korang nk tahu, tempat nie dulu adalah sawah padi milik seseorang(ntah saya pun x kenal..wakaka) disebabkn orang itu telah memakan harta anak yatim maka sawah padi dia yg dulunya sgt subur telah dilimpahi air ban yang pecah rasa disebabkn dia memakan harta anak yatim..cite nie ayah saya yg citekan, saya pun x berapa paham sgt..








credit gmbar google
disebabkn saya x bawak camera just guna camera handphone so saya ambil gambar dari pada google
je, kalau saya ada masa lapang saya akan tangkap gmbar dkt sana guna camera DSLR oke.. kihkihh

tempat nie juga dikatakn agak misteri ( credit cite atika najiha)
lepas saja spm abg si atika nie ngan kawan2 dye pegi la ban pecah nk berkhemah dkt sana mcm2 dorang buat barbeque siap bawak makwe lagi tau jgn jeles, pastu xtau la apa yg dorang nk buat ngn makwe dorang tu( nauzubillah)... kawan abg si atika nie ckp la besar mlm tu last2 dye nampak p_ c_ng
( korang teka la sendiri) apa lagi pastu dorang semua cabut lari la tinggalkn semua barang2..

ada juga sesetengah orang ckp, kalau korang yg jenis lemah semangat or nk buat MAKSIAT baik korang x yah pegi takut sesuatu yg x diingini terjadi.... oke mau chaw dulu, assalammualaikum

No comments: